måndag 8 juni 2009

Saker jag brinner för...

Min Familj...Det är dem jag brinner mest för och på den här bilden här ovan,är alla samlade,på en och samma bild....De där två små underbara trollen på bilden,ja blir galen utan dem, ja svävar på moln när jag är med dem,när jag ser dem,hör dem och när jag bara rör dem.Är hos dem nu faktiskt i skrivande stund,Hanna är på dagis och Filip sover,vill bara han ska vakna så jag kan pussa på han...Min bror bor ju i Vadstena och det är inte så långt ifrån mig,halvtimma med bil. Men min kära mor,far och syster,ja de bor i Örebro och det är en liiite längre bit om man säger så...Jag saknar min familj så mycket fast jag träffar dem regelbundet,så känns det som det inte räcker till..man vill bara ha mer och mer...Inte så att jag inte trivs i Linköping,för det gör jag,men jag hade nog trivts ännu bättre i Örebro....Hade min man sagt -Kom diana vi flyttar,så hade jag sprungit snabbare än man kan köra. Sin familj,sin trygghet,sitt ALLT. Som då jag varit sjuk,jag har typ legat och gnällt i sängen och sagt till min man..ja vill att mamma ska komma(hahaha,men det där är tryggheten,ja menar ens mamma har ju alltid varit där för en förrut då man blivit sjuk,då man va liten...vissa vill aldrig bli stora hahaha)Sen saknar man ju sina vänner i Örebro också..sina kusiner..aaah..Men mest..det är familjen...det är det ja brinner för.. puss

1 kommentar:

Madelene sa...

Aboo vilken snygg brud hon i blått där näst sist till vänster!. För heeet! HAHA..
Naaw pluttenuttan. Är det nu vi ska säga att vi saknar dig oxå? hahaha.. Puss