onsdag 10 juni 2009

GRANNEN FRÅN HELVETET

Seriöst..är så himla irriterad...vissa ska bara inte bo i lägenheter,de ska bo i isoleringceller eller mitt ute i skogen eller något sånt..När det gäller min granne,fick jag bestämma skulle jag låsa in henne i en källare och slänga nyckeln..Så här är fallet.Idag och fram tills på torsdag,har jag brorsans son här hos mig..min lilla älskling..mitt liv mitt allt..Iaf, han satt och lekte med lite plastlådor och slog dem i golvet,så som barn gör(så hör jag grannen banka,men jag tänker, jag hör i syne så jag avvakta)Efter fem minuter bankar hon igen och då håller på ett tag,då såg jag rött,jag blev så arg,så jag gick ut på balkongen och ropade på henne.Hon kommer ut,jag bara seriöst vad är ditt problem..Hon bara du kan ha lite hänsyn,jag vilar faktiskt...Jag sa till henne,jag bara seriöst du driver ju bara med mig,om inte det så jävlas du.Hon bara -Vad säger du människa?-Jag bara du som HÖR allt ,hörde nog vad jag sa.Hon bara du är så oförskämd.Jag bara då får jag fan vara det,hör jag dig gnälla en gång till,går jag vidare med det här,jag är trött på dig,flytta till skogen istället. Nu tänker ni säkert,fan vad du överdriver Diana,men jag ska berätta lite hur hon har funkat den här tiden som jag bott här.Hon har bankat,då vi suttit och kollat på våran bröllopsfilm,hon har bankat då jag råkade tappa en kyckling på golvet,hon har skällt ut mig för att när jag vattnade mina blommor på balkongen,så rann det ner till hennes balkong,bad om ursäkt,men hon blev cepe.Hon har skrikit för att jag pratat i telefon på balkongen och hon har bankat för att jag hade musik på(observera klockan var efter lunch)Men bäst,det var när vi var ett gäng här,vi var runt 15 pers och skulle dra oss vidare så ska vi gå ut och i trappen öppnar hon dörren,kollar på en av killarna i vårat sällskap och säger-Är det såhär NI ser ut?Så stänger hon dörren i ansiktet på han.Hahaha,ska man skratta eller gråta?Vet inte vad jag ska göra me kärringen ärligt talat,ska ju inte bo här mer än ett år till,när vi hittat hus så drar ja och sista dagen ja bor här..Ska jag ha disco här hos mig och skrika och hoppa och duscha hela balkongen...japp det ska jag,och ni e bjudna:) Blir en tidig morgon,eftersom Filip sover här så vaknar han tidigt,runt fem sex och det är fan då jag brukar lägga mig haha,men gör inget,det är min gosnos och jag gör allt för han och hans syster,skulle ge mitt liv för dem.. puss då

3 kommentarer:

Sev sa...

Fan vad jobbiiiig...tänk om du hade barn då, hon kan fan inte kräva att ni ska vara tysta dygnet runt! Hur fan ska ni veta när hon vilar?! Hade blivit galen jaoo!
Den ggn hon öppna dörren var bäst, "e det så här ni ser ut, ni som för så mkt oväsen?!" hahaha när vi kommer dit så måste vi jävlas med henne igen..maksoooos...om hon knackar så knackar vi tillbaka hahaha PUSS

Diana sa...

HAHAHAHAHAHHAHA...ELLER HUR..hahaha..då dansar vi rax i vardagsrummet hahahhah..om du hade blivit galen??Va fan tror du att jag är då??aaa jaooo...e det såhär ni ser ut?hahahha..försvinner hon en dag..e det mig de ska misstänka hahahahahahaha..mutcheee

Diana sa...

Polisen...om ni läser det här så e jag sarkastiisk..jag är svartskalle..ja överdriver,ligger i blodet.