onsdag 6 maj 2009

Döden..

Ja ni...döden,vad kan man säga om den??Den skrämmer mig faktiskt,det är helt sjukt hur fort livet kan ta sig en vändning och helt plötsligt är allt borta. Jag är verkligen rädd för att dö,att aldrig mer vakna upp igen och för sättet som jag kommer dö på. Kommer jag drunka?Brännas tills döds?Få en sjukdom som ger mig och mina anhöriga en lidelse som heter duga?Om ja får bestämma hur ja ska dö,så hoppas jag att jag dör i sömnen,då slipper varken jag eller någon annan få lida. Hoppas även att ja dör före min bror och hans familj,före min syster och före min älskling.Hoppas att ja får dö före mina föräldrar,men för deras skulle hoppas ja väl inte det visserligen,ja menar som ja skrivit förrut,vem vill överleva sina barn?Vem?? Ta vara på varje dag som ni har med era anhöriga,njut av varje dag som om det vore era sista,bråka inte som sagt om ni bråkar,somna inte fören ni lättat erat samvete.Ångra ingenting,begå misstag,det är mänskligt,men se till att du lärt dig något från dem också...misstag är till för att begås

Gamla män går till döden och döden kommer till de unga.

..Döden är en skuld,som ingen kan betala mer än en gång-William Shakespeare

Ska gå och titta på film med min älskling..puss allihop

Inga kommentarer: