fredag 8 maj 2009

Vi träffades på internet

  • Kära läsare! :) Idag är det inte Diana som bloggar, mitt namn är Sevim och jag är Dianas barndomsvän. Tror jag iallafall :p Jag ska berätta hur vi träffades så får ni avgöra om vi e det eller inte ;) Jag har sämsta minnet vanligtvis så jag får se om jag minns hur det var :) Diana är född i Örebro men flyttade sedan med sin familj till Vadstena. En dag för ca 10 år sedan så satt jag framför datorn och ser en ruta poppar upp från hörnet. På den tiden fanns inte MSN utan det var ICQ som gällde. Brorsan hade glömt logga ut. Personen som skrev var Dianas bror som frågade efter min bror. När jag sa att det var jag så tog Diana över och vi började chatta. Jag och Diana gick vid det tillfället på samma skola men kände inte varandra. Hon vågade inte prata med mig o mitt "gäng" för hon tyckte vi verkade kaxiga. Men det tog hon snabbt tillbaka när hon lärde känna oss. För efter att vi hade chattat så stämde vi träff ;) Vem har sagt att man bara kan gå på date med det motsatta könet? haha så efter det började vi umgås i skolan, efter skolan och typ hela tiden ;) En dag när jag var hemma hos Diana så tittade vi på gamla bilder och Diana tar fram en bild från dagis och då säger jag till Diana; "Det där är ju jag!" haha vi hade tydligen gått på samma dagis utan att veta om det. Vem vet, vi kanske t.o.m var bästisar redan då! Det lär vi aldrig få veta. Om inte Diana (med världens bästa minne) kommer ihåg det såklart! haha Så vad säger ni? Kan vi säga att vi är barndomsvänner eller inte? Tack för mig! Sevim

5 kommentarer:

joziane sa...

HAHHAHAHAA kolla hon, "hon vågade inte komma fram till mig o mitt kaxiga gäng"......Fan vi borde ha gjort upp på den tiden för o bevisa vem som var kaxigast hahah
Bra skrivet sevimko, jalla dags o göra egen blogg vet ja

Diana sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sevim sa...

hahaha ellerhuur...vi som var så snällaaa...jag o blogga? Dont think sooo :p fråga diana hur lång tid det tog för mig o skriva det här inlägget...har inte tid me sånt haha men tack iaf ;)

Diana sa...

joz..hehehe ee jaoo...kaziga gänget..ja svär de var det..då man inte kände dem..de syndes o hördes överallt fan..hahahha o joz..tro mig..tog henne timar o skriva det här inlägget..hehe..men hon va så duktig lilla sevee..SEVEEE..ta dig tig lele..hahahah

Preciosa sa...

Hmm, det kan ni nog säga att ni är =)