söndag 15 februari 2009

Huvudvärk..

Fan..känns som jag har värsta baksmällan idag,efter igår..och det roligaste av allt var att jag inte drack ett skit(förrutom cola och vatten). Men fyfaaaan vad roligt vi hade igår...Igår runt 6-tiden kom Ninos kompis och hans blivande hit och sen ninos anställde/kompis och hans fru hit...vi satt hemma,de drack lite,åt lite plock och hade riktigt trevligt..och framåt åtta drog vi oss utåt..Vi hade beställt bord på en libanesisk restaurang som heter Meza här i stan.Kom dit och intog våra platser. Mezatallrikarna kom..(dvs förretter) kallrätterna kom..varmrätterna måste ha gått vilse haha för det tog JÄVLIGT lång tid för dem att komma...Maten var god men vi fick inte allt som vi skulle(vi kom fram till att det måste varit för vi var invandrare...servicen hos oss e inte lika viktig som att ge de svenska borden). Så kom hon..det roligaste jag sett på MYCKET länge..magdansösen...jag trodde att det var ett skämt ärligt talat..där står hon i sitt råttfärgade hår...sminkad som en clown med sitt lila läppstift..pinnsmal..med inga höfter eller former överhuvudtaget och klädd i något som blänker mer än ett par lackskor...och försöker dansa! Jag kunde inte hålla mig för skratt..jag doooog! Så går hon runt från bord till bord och dansar och så kommer hon till vårat bord och ställer sig vid mig och ler(jag svär på allt,jag blev så rädd..så jag höll på att skita på mig..hon var så ful och skrämmande)..taskiigt,men dagens sanning.Så försvinner hon och dyker upp igen och dansar och slänger med sitt hår. Mycket besviken på henne faktiskt,hon förstör magdansösers rykte fan. Så här är det...en magdansös, ska ha former..kunna skaka på sin kropp och det ska låta om hennes saker som hänger på de lilla kläder hon har. Hon ska kunna förföra sin publik om hon är riktigt *GRYM* Seriöst magdansörer som kan dansa,det är turkar och libaneser..RESPECT for that!Men våran kväll var riktigt lyckad måste jag säga..satt där i lite mer än 5 timmar och det gick riktigt fort och fan va vi skratta!Måste göra om det,fast på annan restaurang,för där sätter jag ALDRIG min fot igen.. Vem har sagt att man måste va ensam med sin man/kille på alla hjärtans dag? Jag menar jag hyllar kärleken varje dag,ja behöver ingen speciell dag ensam med min man. Då var den här helgen över typ....nästa helg blir det Södertälje för att hälsa på Ninos mormor som är riktigt dålig :-( och helgen därefter blir det Milano Baby..fyfan ja ska få uppleva Italien..(kan man få bättre födelsedagspresent?hahahah) puss på er daa

Inga kommentarer: