fredag 13 februari 2009

GRATTIS MIN ÄLSKLING..

Grattis på din dag älskling..hoppas du får en underbar dag med dina nära och kära och utan mig:-( Önskar verkligen jag kunde vara den här dagen med dig gumman!Du ska veta att jag saknar dig jättemycket och du betyder så mycket för mig. Vi har skrattat vi har BRÅKAT och vi har gråtit inför varandra, vi har gått igenom eld och vatten. Trodde ett tag att våran vänskap aldrig skulle övervinna vissa hinder..men vi besegrade dem. Du kan nog mer om mitt liv än vad jag själv kan och jag vet att det är ömsesidigt...
Nu har jag inte träffat dig så mycket sen jag gifte mig och flytta hit till Linköping..men det är som jag säger(du är som en stjärna,jag ser dig inte alltid,men jag vet du finns där)Vi pratar fan varje dag och många gånger har vi inte så mkt att säga till varandra..men ändå ska vi bannemej prata minst en gång till den dagen hehe..Saknar våra ceperyck då vi kunde få fnatt,sätta oss i bilen och åka till Stockholm,när tanken var att vi bara skulle upp på stan och fika. Saknar våra sena filmkvällar eller Mcdonaldsnätter. Saknar dig..så mycket... Det som är så skönt med dig är att jag inte behöver tänka när jag pratar med dig,för jag vet att kommer något fel ur min mun,bryr du dig inte. Grät senast häromdagen,när jag låg och tänkte på dig,att jag saknar dig...patetiskt?kanske.. men sant..Så som du grät när ja va på min smekmånad..så grät jag häromdagen hehehe..
Jag är glad för alla minnen jag har med dig...minnen vi skapat och sen delat...bara du o jag!!!
Grattis älskling,älskar dig mer och mer för varje dag och saknar dig så mycket..kom förbi och hälsa på mig snaaaart....puss

Inga kommentarer: