torsdag 19 februari 2009

Så jävla trött på de jävlarna..

AAAA PRECIS..är såå jävla trött på telefonförsäljare...seriöst jag vet att jag inte är den enda som hatar dem och det roligaste av allt är när man kollar på arbetsförmedlingens hemsida..så ser man typ att 50 procent av jobben är telefonförsäljare...seriöst hur går det runt??vet att det är många som är trötta på dem..Idag har de ringt tre gånger hem till oss..jag tror att på den här veckan som gått..det lilla av den, har de ringt typ 6-8 gånger,är det normalt?Ska anmäla mig till Nixregistret imorgon..www.nix.nu I tre år är man med på spärrlistan. Vill man sedan fortsätta att vara med, får man registrera sig på nytt. Det kan ta någon månad innan alla telefonförsäljare har uppdaterat sina telefonlistor och därav kan telefonen fortsätta ringa yttligare en tid efter registrering....jag vet att det funkar! Ufft hahahaha..Imorgon blir det iväg till gymet,komma hem tvätta kläder och packa för blir Södertälje över helgen,hälsa på hos Ninos släkt...och helgen där efter är det MILANO,fan vad jag längtar,helt sjukt att bara få lämna landet:-) Nästa resa vi kommer göra som blir en weekend blir Paris,måste upplevas,men blir väl nästa år för vi ska hinna med en solsemester det här året också hehe..pusss så länge och Sevimka shulluluuu hahaha..din lilla toarulle hahaha..puss igen

Inga kommentarer: