lördag 24 januari 2009

Mina små älsklingar

Mina små älsklingar..vad vore livet utan er...Brorsans barn,mitt liv,mitt allt. Hanna fyller nu i dagarna 3 år och Filip fyller 1 år i maj. Hanna är mitt gudbarn och Filip min mans...Helt sjukt att man kan tycka om syskonbarn så mycket...helt sjukt..Om man avgudar de här små trollen,hur blir det när man får egna???Dessa två dikter är de jag tillägna dem och läste upp på deras dop..om ord ens kunde beskriva det man känner för dem...om det fanns de rätta orden..aaah...fan va ja saknar dem...ska dra o sova nu..klockan e fem på morgonen...pussss på er...

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj tack så jättemycket för ditt fina gästboksinlägg på min hemsida! Ja jag tar emot beställningar :-) piserna står på hemsidan. Vill du ha en a4:a så kostar den 900 och om du vill ha en a3:a så kostar det 1400 kronor. :-) kramar