tisdag 20 januari 2009

MILANO..

Japp Diana ska åka till Milano som ligger i Italien,för er läsare som inte vet:-). Det blir jag, Ninos, min kusin Sara och hennes man Simon. Fyfan vad spännande det ska bli. Ska se Inter-Roma matchen också,tänkte heja lite på Zlatan, har vi tur kanske han vill ta ett glas med oss efter matchen, not gonna happend. Jag har alltid velat åka till Italien och äntligen blir det av.Någon som varit där och vill rekommendera något man inte bör missa där nere?skriv ett inlägg eller två....Nee måste dra nu, ska fixa iordning mig och gå hem till Ninos anställde...Ciao och puss så länge

3 kommentarer:

Anonym sa...

ohh vill ockxå så inter:(.. har tittat lite på resor bara för att se dem spela.. diana jag skulle lätt kunna byta mot thailand:).. jag längtar tills den dagen jag får åka å se inter- juventus.. en dröm!! puss på dig sötis

/Yildiz

Diana sa...

Yildiz älskling..du e dum..men söt dum..så du vet hahaha...orka kunna byta ut thailand...never canim..never hahaha..pössssss gumman

Anonym sa...

hej diana. jag kan rekommendera ROM! :-d