torsdag 15 januari 2009

JAG ÄLSKAR DIG

Visst har vi alla hört den meningen förrut?Många av oss har även sagt den flera gånger.Jag minns när man var liten och gick i låg och mellanstadiet,man kunde skriva i varje lite häfte man hade :Jag älskar ....(vem det nu var) haha shit,man var kär i allt som hade två ben då. Men då visste man inte bättre,man trodde man älskade men ju äldre man blev desto mer insåg man att man inte hade en blekaste om vad de orden verkligen innebar. Jag har förbrukat det ordet så många gånger och jag har nog inte menat det 80 procent av alla gånger jag sagt det....inte förren ja insåg innebörden. Att säga att man ÄLSKAR någon är så starkt. För mig är det att inte vilja leva utan personen,att inte kunna sluta tänka på han,att hela tiden hoppas han mår bra att känna fjärilar i magen då man är med han...och man saknar han..att man kan bli nervös i hans närvaro,att man blir ledsen då man tjaffsar..och det viktigaste att man känner sig trygg med han..det är kärlek mina vänner... iaf så som jag ser det pussssss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så den gången du sa att du älskar mig mena du inte det? :(

Diana sa...

hahaha sevimka..orka vara du hahahahah asg.du e skadaaad hahahaha