torsdag 17 september 2009

Mina älsklingar

  1. Mina små änglar Filip och Hanna Vet inte hur jag ska tacka eran pappa och mamma För att dem sett till att ni kom in i mitt liv Känns som jag till paradiset tog ett kliv När jag hör er gråta eller skrika ut någon smärta Jag lovar er,det känns som en kniv i mitt hjärta Jag smälter då ni två mot mig ler Allt omkring mig bara försvinner det är bara er jag ser Hanna,min älskling mitt liv mitt allt Älskar när du springer omkring och är överallt Då jag pratar med dig i telefonen och hör din underbara röst Så slår mitt hjärta extra slag i mitt bröst Är så tacksam för gåvan att vara din gudmor Jag ska stötta dig genom hela livet,dig och din bror Filip,min prins som ännu inte lärt sig säga så många ord Det gör ingenting, du och din syster är något av det största på denna jord Ditt leende och skratt,du är bara för underbar Din syster och du är bland det bästa jag har Jag skulle ge mitt liv för er två Skulle inte tveka det är bara så Avslutar med att säga att jag Älskar er Känns underbart att veta att det bara kan bli mer

1 kommentar:

Tokig i barnböcker sa...

Vilka underbara ögon Hanna har!!!

Ja, barn är underbara!!!