torsdag 13 augusti 2009

Ska bli fadder=)

Nu var jag tillbaka igen,det är torsdag och jag har inte varit bra på att blogga=)dååliiit dåliiiit..Igår ringde min kära mor mig...hon bara -Diana jag kommer inte in på din blogg,Varför? Jag bara -Va??läser du min blogg?hahahaha trodde inte ens hon visste vad det var,för några år sedan kunde inte ens min mor starta en dator hehe=)Hej Mamma,nu vet jag att du läser det här och du ska veta att jag älskar dig jättemycket=)Mer än allt!Saknar dig hela tiden..I helgen var Sevim och Zabo här och jag måste säga att det var grymt kul att få besök,tro mig...ni vet inte förren ni flyttar ifrån vänner och familj hur det är och hur mycket man uppskattar besök.Så tack Sevim o Zabo för att ni hälsade på här=) mutche...
Jag har bestämmt mig...jag vill bli fadder,fan alltså man läser och ser på tv om barn som är totalt utlämnade. Tycker så synd om dem, jag menar tänk om man betalar 250-300 kronor i månaden,det täcker nog med mat och utbildning åt dem för en måndad och jag menar för mig är det inga pengar...Vet jag att det kan hjälpa då vill jag fan göra det...ska kolla upp det hur man går tillväga och bli fadder...Ska göra en god gärning=) Att jag inte gjort det tidigare,hur dum får jag vara... Känner mig helt slut i kroppen vet inte om det är för att jag tränat varje dag hela veckan eller om jag börjar bli sjuk..har tagit ipren och får se om det avtar... Ska kolla färdigt på Extrem överlevnad och sen sova..ny dag imorgon och det innebär jobb=)..pusss pusss

Inga kommentarer: