måndag 17 augusti 2009

GRATTIS MITT LIV MITT ALLT!!

  • Den 20 september förra året gjorde du mig till världens lyckligaste kvinna! Dagen jag väntat på i hela mitt liv gav du mig den dagen vi lovade varandra inför våran familj släkt vänner och gud att älska varandra i nöd och lust. Alla hinder klarade vi av,alla tester som vi utsattes för besegrade vi och bevisade för alla vad kärleken klarar av och hur stark den är.. och här sitter jag nu som din fru och är så lycklig för att vi klarade allt!
  • Vill inte ens tänka på hur mitt liv ens skulle vara om du inte fanns i mitt liv...önskar alla människor får uppleva det jag fått uppleva med dig,den lyckan den harmonin och den evigheten!!
  • Idag fyller du år älskling du blir hela 26 år..GRATTIS och jag älskar dig mer än livet!!!!

Pussss din Diana för evigt

Inga kommentarer: