lördag 4 juli 2009

Längesedan jag skrev

Det var längesedan jag skrev har jag märkt,men känns som att jag varit så upptagen,har varit hos pappa o mamma,har varit hos brorsan och varit barnvakt har haft gäster och jaa ni....Det va skönt att åka ut till familjen faktiskt,mitt ute i ingenstans,va jag Ninos och hans kompis Tony...medans de njöt och badade i det sköna vädret,fick jag hjälpa till att jobba,ska jag vara ärlig,har jag saknat det...vi va där från torsdag till söndag..grillade och åt gott och på lördagen åkte vi in till örebro,fyfan vad kul det var och vad lätt en person kan få plats i en bagagelucka hahaha,inga namn nämnda=)...men riktigt kul var det.
  • Ens familj är verkligen viktig för en och jag är verkligen familjekär måste jag erkänna,jag känner mig som ett barn när jag ser mina föräldrar,måste krama dem hela tiden så fort ja ser dem.Love them..
  • Har även haft Emanuel på besök här,han var här med sin kompis Jonas,men Jonas kom aldrig hem till oss,han var i norrköping.Lagade mat till Emanuel så han inte skulle säga,jag var hos Diana och hon gav mig ingen mat hahaha.grabbarna drack och sen drog vi upp på stan..mysigt..alltid kul att träffa sina vänner och Emanuel är en kompis jag jag håller hårt i om jag ska vara ärlig.Respekterar han mycket och värderar han högt också. Tackar gud för en sån underbar man som jag har,som accepterar och respekterar min vänskap med han och nu har de också lärt känna varandra.Tack älskling!Inte för du läser min blogg,men man vet aldrig,du kanske chockar mig:-)Under kan ske hahaha
  • Men århundradets chock är väl ändå Michael Jacksons död,jag menar hur fan gick det till??Han ska ju inte dö?Han är ju kungen av pop.kungen av musik..kungen av allt.Jag har växt upp med hans musik ju...Okej på sistonde har det varit mycket skriverier om han och så,men han är människa och vi vet inte vad som är sant o inte sant.Må han vila i frid och hans musik kommer aldrig dö ut...En stjärna på pophimlen som aldrig kommer slockna

Inga kommentarer: