måndag 18 maj 2009

Förlåt..

Ordet Förlåt är så starkt,dess innebörd är mer betydelsefull för mig än vad en annan kanske tänker på,vad vet jag.Många personer brukar säga förlåt förlåt förlåt...jag menar,är det så lätt att be om förlåtelse?Om det är sålätt,då felar man medvetet många gånger..så tror jag iaf..Ibland när någon säger förlåt,då brukar jag säga,säg inte förlåt(för jag tycker då att det kanske varit onödigt)Om någon säger förlåt till mig,då ska jag veta att personen verkligen ångrar sig och gjort något riktigt djupt inte säger det bara för att....förstår ni vad jag menar?Annars tar jag det ordet för givet..Jag vill kunna känna att när någon säger Förlåt till mig,då ska det vara från djupet av ens hjärta...SÅ är det ju med ordet JAg älskar dig..Tycker många förbrukar det ordet för mkt faktiskt de förstår inte innebörden av att älska någon...men det tar vi en annangång fan va rörigt allt blev..ska va social mot min systeryster som jag tvingade med hem till Linköping,har precis kommit hem efter ett antal dagar hemma hos päronen i Örebro...så skönt o va där,men jag saknade min man faktiskt..men gör inget,han ska kunna sakna mig hehehe..så han vet vad han har hehehe(som om han inte redan vet)..hörs imorgon kära publik..kramis från mig..

Inga kommentarer: