måndag 16 mars 2009

Förlåt bloggen

Har varit riktigt dålig på att uppdatera dig min lilla blogg..ja borde verkligen skämmas..men det gör ja inte.
Ja som ni som följer min blogg vet, så var vi ju i Milano då och er som inte är bra på det geografiska,vill jag upplysa er om att Milano ligger i Italien. Åkte som sagt med min kusin Sara,hennes man Simon och min älskling. Den resan var verkligen en upplevelse..Besökte kyrkan Doumo som ligger i hjärtat i Milano och den var enoooorm..försöker lägga upp bilder men går inte, får göra det senare.Men tänk er,de säger att den tog 500 år att bygga,kan ni då ens föreställa er hur stor den är och än idag så bygger de och repererar på den. Ah det var coolt faktiskt...En annan sak som var mäktiiigt att se, det var ju helt klart matchen.. Inter - Roma fyfaaaan alltså, men blev besviken varken Totti spelade eller Zlatan..seriöst alltså kom inte och bli cepe hehe,men det fick gå...alltså själva känslan att stå där och ta in allt ljud och allt man såg,det var obeskrivligt. Hur var maten då?Det italienska köket var inte märkvärdigt måste jag säga,pastan var god och pizzan likaså,det e ju det man förknippar med Italia, men det andra var inget märkvärdigt. Men vi hade kul och sällskapet var klockrent hehe..Men en sak som chockade mig var, hur i helvete kan inte Italienarna snacka engelska,de sööög,de var sääämst...Skam för fan haha..Ne nu ska man börja leta efter en solsemester ...Ciao Bellman(som Sara säger) Resans skönaste kommentar var ju ändå Simon han bara -Diana vet du varför det är så dyrt på planen.jag bara -Ne Simon,varför? -Jo för deras närmaste konkurrent ligger 10000 meter ner
Hahahaha kom inte och skratta Puss hörs snart

Inga kommentarer: