söndag 8 februari 2009

Stackars lilla Asus...

Stackars min lilla dator,jag tror jag misshandlat den nu i två dagar haha. Häromdagen kollapsade den,ja den hade helt enkelt gett upp hahaha och jag försökte återuppliva den,men till ingen nytta hahaha.Jag bad Ninos kolla på datorn för att se vad det kunde vara för fel,men inte ens han visste. Så till slut installerade jag om ALLT på den,så alla mina bilder och dokument försvann(men det var jag medveten om)Så då återuppstod den,min lilla plött.Nu ska jag vara jätteförsiktig med den, allt för den inte ska åka på något virus. Idag kom min killkompis Emanuel och hälsade på oss för första gången,mycket trevligt och mycket roligt att se han(Tack för hemgåvan Emanuel)Fick en Blender från OBH Nordica och ni som inte vet vad blender är,googla upp det hehe. Emanuel är nog en av mina alla närmaste och bästa vänner.Jag säger såhär att killkompisar är så bra att ha(alla borde vi ha en bra killkompis i våra liv)Killkompisar,de dömer dig inte,snackar inte skit,är ärliga och kommer med mycket kloka råd.Det finns sånna tjejkompisar också men killkompisar...tro mig det är lite skillnad.Tack och lov är inte Ninos svartsjuk eller sträng och låter mig ha killkompisar,hade han inte gillat det hade man fått acceptera det vare sig man vill eller inte.Men det är mycket viktigt att man låter ens pojkvän/man träffa killkompisarna,så de ger dem en chans.Emanuel ,tack för den här resan som du funnits i mitt liv,som vän,stöttepelare och som "psykolog"hehe..ser fram emot sommaren då du lovat mig och Ninos att hälsa på igen och låta mig få supa dig under bordet på riktigt haha....U are one of a kind.....Hoppas din resa i Barcelona blir KANON...om du inte sover bort hela resan haha BÄSTA MANO....Ne puss så länge...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha asså lägg ner diana, din lilla ordbajsare! När faaaan började du blogga asså och varför om mig? Och råga på allt så lägger du upp en bild! Det blir direktrapportering till högre instanser då du använt dig av olaglig bildpublicering enligt upphovsrättslagen!

Vi ses i sommar och då hoppas jag att du bjuder på MAT! :-D

KurdishFlower sa...

Fy skäms Diana!
Fick han ingen mat?!
Jag trodde att alla flickor uppfotsrade av föräldrar från mellanöstern lärde sina barn att ingen gäst går hem med tom mage? Huvudreglen lyder ju som så att _oavsett_ vad och oavsett hur mycket gästen säger att den inte vill ha, så _MÅSTE_ gästen få både mat, te och kaffe innan denne går hem.

Hoppas att du skäms! ;)
Älskar dig ändå, bara så du vet!

Anonym sa...

Så ja, nån som fattat konceptet! Gulay, ett tips när du hälsar på Diana: ÄT innan! :-D

KurdishFlower sa...

Mano,

Hahhaha, nej vadå ät innan, jag kommer säga: "Jag är hungrig in i köket och fixa mat, NU!"

Hon ska lära sig och jag är en duktig lärare i hur man blir en bra hemmafru, ;)