lördag 21 februari 2009

Hej från Södertaljaaa

Japp då var vi äntligen här då...och jag säger såhär,vad skönt och komma till en stad då man ser lite syriannäsor,för i Linköping ser man dem inte,det lilla som finns av dem haha...Sitter nu hemma hos Wardo,Ninos farbrors fru,då Ninos och hans farbror Michel är och kollar på när Syrianska(laget Michel spelar i)spelar match...Vi har varit i Skärholmen centrum och checkat läget,fyfan vad stort det är måste jag säga! Ikväll blir det en mysmiddag som Wardo ska laga till..kan tänka mig att det kommer bli riktigt gott..Fick sms av Emanuel idag,då han kommentera min blogg hahahaha..Mano du får jättegärna kommentera,hur mycket du vill,men snälla kan du vara snäll i dina kommenterar hahaha...JAG LOVAR DU SKA FÅ MAT,NÄSTA GÅNG DU KOMMER!!!!tyng är jag hahahaha..ne nu ska ja iväg och diska lite för Wardo har en bebbe i magen och man måste faktiskt hjälpa till lite...o jag är inte här för att sitta framför datorn hahaha...pussss hörs imorgon..

5 kommentarer:

Anonym sa...

snäll?! nu är jag snäll! för jag vill verkligen skriva nåt här men gör det inte :-)

KurdishFlower sa...

Mano, jag har läxat upp Diana i inlägget du hade kommenterat i tidigare.

Nu när du ändå är i farten kan du väl kika in på min blogg också.

:)

Diana sa...

Gulay..lissna nu...kom inte o säg till mig hur ja ska göra o inte göra..fjant han förtjänade ingen mat hahahaha ..o ja frågade han om han va hungrig fjanten...o Mano..tyst loo hahahha puss töntar

Anonym sa...

Gulay, har skrivit ytterligare en kommentar där :-) Din blogg ska undersökas också :-)

Diana :-D

KurdishFlower sa...

Diana, hjärtat, man frågar inte, man lagar bara mat och säger "In i köket, maten är serverad" ;)