söndag 22 februari 2009

Borta bra hemma bäst

Ja är det inte så man säger?Inte för vi inte hade trevligt,för det hade vi absolut,men när man sitter i bilen på väg hem...vill man bara komma hem till sitt...så imorgon blir det tvätta kläder och städa till huset och eftersom min man är så underbar har han fixat mig en tvättmaskin..Våran tvättstuga här är skitäcklig,nere i källaren en låååång korridor och kolsvart. Gillar inte o gå ner dit frivilligt och eftersom det bor en del invandrare här,så kan ni tänka er vilket helvete det är att tvätta....De är så jobbiga,fast deras tvättid går ut,så ska de inkräkta på ens tvättid...och när man ska förklara för dem och skälla ut dem,så kan inte de jävlarna någon svenka utan pratar arabiska med mig...STÅR det-Hej jag är arab på min panna eller?..Ne nu ska ja spela patiensduell med Sevimka..kärringen kunde inte det förrut,nu hon kör över mig..puss på er:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena "ARAB-Diana"! Skönt med tvättmaskin hemma...men nu kommer du tvätta varje dag istället! haha vadå kunde inte spela förut...jag kunde babi men vi spelar alltid sena nätter o då e man inte så kvicktänkt vetuuu.. ;)