tisdag 13 januari 2009

True love never ends

Det är min teori, att äkta kärlek aldrig dör ut. Jag personligen tror inte på det där, bli ihop, göra slut, bli ihop och göra slut. När jag började dejta min man för över fyra år sedan, sa han till mig: Diana, om det någonsin skulle ta slut mellan oss,försök inte ens bli tillsammans med mig igen.Varför?undrade jag och han sa: Om det är meningen att det ska vara vi föralltid så tar vi oss igenom ALLT tillsammans,annars är det inte meningen att det ska vara vi,våran kärlek är då inte tillräckligt stark och varför då slösa tid på något som ändå inte kommer vara? Jag lovar er, jag har kommit igenom alla kärlekens tester känns det som och vi tog oss förbi allt,vi klarade alla test och med de här testen,blev kärleken självklart starkare och den växte större. Slösa inte eran tid på ett förhållande då ni går och tvekar hela tiden, för då är ni inte så lyckliga och det är inte rättvist mot varken dig eller den andra i förhållandet. Gör slut,kom över det,ta nya tag och öppna dig för kärleken igen såsmåningom.DU ÄR VÄRD DET. Lägg alla ex bakom er,titta aldrig tillbaka,titta framåt, klättra uppåt. Tittar du bakåt med ett öga, kan du lika gärna titta med båda två. När ni väl hittar den ni tror kan vara den rätte så kämpa, kämpa med blod svett och tårar. Låt det göra ont,kärleken ska göra ont. Finns det tårar,då är det äkta och då är man rädd för att förlora personen,finns det blod med, då vet man att man kan dö för personen och svett,då har man kämpat.Då kanske det är den äkta och är det den äkta, så slutar det aldrig upphöra. true love never ends Jag har gått igenom allt det där och det är värt varje känsla,varje tår varje svett och bloddroppe. Kämpa för varandra,sänk er, va inte envisa(åsnor är envisa,vi är människor)och var ärliga mot varandra,ärlighet är A och O. puss Diana

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grymt skrivet! Håller med dig där.. ;)

Cissi sa...

Jag håller med dig, delvis! M och jag hade ju ett förskräckligt jobbigt år innan vi flyttade till Skövde. Ett år fyllt av svek, tårar, uppbrott, och tillsammans igen. Det var verkligen kaos. Inte fasen trodde jag att vi skulle sitta här nu. Som sagt vi gjorde tom slut, träffade andra lite löst. Men hamnade ändå här. Och jag tror ju (vet) att M är den enda för mig. Min "true love", trots vårt jobbiga år. Så inte ska man ge upp om man på nå sätt gör slut för ett tag, kanske bara för att hitta sig själv. Det kan vara helt rätt i alla fall.....Och det betyder inte att man inte kämpar med blod, svett och tårar, för tro mig, Det gjorde vi verkligen!!

KRAM

Diana sa...

Sevimkaa...e toudi lee..hehe...mutche

Diana sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Diana sa...

Cissi Gumman...man har sett och hört så mycket..så jag har mina tvivel om det..och det där med uppbrott tror jag inte på för fem öre..då hade ni två väldiiigt starka band

det där med uppbrott ser jag som en anledning att göra slut,folk använder den anledningen mycket i det sammanhanget(jag tycker vi ska vara ifrån varandra) men som sagt..ni var starka..och vad är det man säger..??TRUE LOVE NEVER ENDS..önskar dig all lycka i resten av erat liv ockå pussss