lördag 10 januari 2009

Lär känna Diana

Lär känna mig Namn: Diana Johanna Barsom Ålder: 26 år Fyller: 16 december såg jag världen Bor: Linköping Familj: Maken Ninos, pappa Abdo, mamma Suheyla, lillasyster Madelene, storebror Barsom, hans sambo Jenny och deras barn,mina älsklingar Hanna och Filip Yrke: Arbetslös Intressen: Smink, fika, baka och laga mat, träna och umgås med nära och kära, gå på bio och skriva av mig i något som jag själv kallar dikter, sen vad andra ser det som vet jag inte och min brorsbarn Hanna och Filip. Rädd för: Småkryp, ormar, döden och höjder Ser upp till: Min familj, Människor som sätter upp mål och sen når dem Favoritmusik: Allt som spelas på min telefon, dvs engelsk, syriansk, turkisk musik Bästa låt genom tiderna: Bryan adams-everything i do i do it for you Följer på tv: CSI ett måste, Prison break, Desperate housewifes och Las Vegas Bästa film genom tiderna: Finns många, Greven av monte cristo och Armageddon är några av dem Bra blogg: www.blondinbella.se Detta var ju lite om mig, nu vet ni lite, ni kommer lära känna mig mer i mitt skrivande och är det frågor,så är jag här för att besvara dem..puss Diana

Inga kommentarer: