måndag 31 augusti 2009

Byta efternamn

  • Ja ni mina vänner..när man är gift tycker jag att man även ska dela samma namn med sin man,dvs ta hans efternamn!vare sig man vill eller inte..det hör till äktenskapet tycker jag...Jag har skickat efter papper på att byta efternamn nu till min mans och det blir Aldemir..Diana Aldemir.. Herregud..det är verkligen inte jag alltså...hahaha!Jag menar jag är uppväxt som en Diana Barsom,hur ska jag klippa banden till mitt efternamn...Mitt efternamn är ju en del av mig..och nu 26 år senare halvvägs till 50 år ska ja byta efternamn..jag menar snacka om ovana..men men..det hör till och det är bara att acceptera..får påminna mig om lite då och då att min familj bär namnet vidare haha..puss då..
    • Fan färgade mitt hår idag..lite mörkare..det var på tiden..vart verkligen nöjd faktiskt..min frisör vet vad han gör..puss

Inga kommentarer: