tisdag 16 juni 2009

Man slutar aldrig be till gud...

Idag så diskuterade jag med en vän till mig om olyckor och så,vet inte riktigt hur vi kom in på det,men iallafall,insåg att livet efter en olycka inte alls är så lätt om det får förödande konsekvenser,speciellt inte för de anhöriga,jag vet,jag förlorade min kusin i en bilolycka och hennes far var den som körde...Hans liv efter olyckan kommer nog aldrig bli detsamma,han kommer nog aldrig att förlåta sig själv.Min vän berättade om en anhörig till henne som va med i bilolycka och överlevde och hon hamnade i koma och då sa min vän,hon bara -Diana man slutar aldrig att be till gud,vi bad gud om att hon skulle vakna upp ur koman och det gjorde hon och nu idag ber vi om att hon ska kunna gå men det kan hon inte. Gud hör alla böner men gud kan inte skydda alla,han gjorde så hon vaknade upp ur koman,det var hans sätt att rädda henne...Man slutar aldrig att be och gör aldrig det,för gud han ser och han hör.. Han hjälper på sitt sätt.
Ska duscha nu och ge mig på mitt hår genom att platta det(fast jag inte orkar,men är en dag imorgon också och man kan inte se ut som ett fågelbo i håret på jobbet haha)
pusss

Inga kommentarer: