måndag 2 februari 2009

dagen alla upptagna tjejer väntar på

Ja,snart är dagen kommen,dagen alla tjejer väntar på,inte killar haha och inte singlar heller för den delen. Jag pratar om ALLA HJÄRTANS DAG... Egentligen,varför firar man denna dag för?För att blomsterbutikernas försäljning ska skjuta i höjden eller?Jag personligen är lite anti den här dagen, jag menar måste det finnas en speciell dag för man ska köpa blommor och choklad till sin tjej?Eller för att förklara sin kärlek för varandra?Eller uppvakta henne överhuvudtaget?Jag som tjej vill bli uppvaktad då och då inte för att man måste,det är en speciell dag,utan för att man vill...och för att man blir uppskattad..om ni ursäktar ska jag ringa min man och påminna han om den 14 februare hahaha...neråå....Jag tycker synd om alla som fått sina hjärtan krossade, de måste verkligen lida en sån dag men som jag alltid sagt.."om du får hjärtat krossat, betyder det inte att det slutat slå, lappa ihop det och nå nya mål" .... Nee nu ska jag ner till träningen..pusss på er

Inga kommentarer: