tisdag 10 februari 2009

Changeling

Angående filmen,om du inte sett den och vill se den så sluta läs. Jag säger bara såhär...OH MY GOD vilken film.SE DEN.Angelina Jolie, fan vilken bra skådespelerska hon är...Filmen är ju verklighetsbaserad,jag gillar sånna filmer,men sen kan ju handlingen vara jobbig. Den här filmen var en sån med en jobbig handling,så jobbig handling att ja ville hoppa in i tvrutan och strypa den "onda"i filmen. Han kidnappade barn och styckade dem till döds,det är ju helt sjukt,hur kan man?Man måste ju verkligen ha några skruvar lösa om man gör en sån sak.Jag blev ledsen faktiskt,för jag menar fine..filmen är ju verklighetsbaserad,det har ju hänt..men man vet ju att det som hänt kan även hända nu med och det händer nog och det som är värst,är väl att man inget kan göra eller hindra det från att hända....sjukt. Vad jag tror skulle hindra brott lite..,att det inte skulle vara lika mkt är att man höjer straffen här i Sverige och gör dem längre och strängare. Dödsstraff borde inte vara helt fel,tex för pedofiler torteras ordentligt..,må sånna ruttna i helvete.Fan idag får du längre straff om du gör ett skattebrott än om du dödar någon..det är sjuuukt. Men det roligaste av allt är ju att vissa fängelsen är rena rama hotellen,med olika maträtter,bibliotek,internet tvspel...varför inte!vissa har det säkert bättre i fängelse än ute i friheten..och så får de betalt också...inte mkt men lite..PATETISKT....fan vad ont ja har i kroppen nu,har tränat och promenerar nästan 2 mil idag...sjukt.. puss tills vidare

Inga kommentarer: